sunnuntai 28. elokuuta 2011

Päivä pupuni kanssa

Oltiin tänään pitkästä aikaa pupuni Miran kanssa yhdessä töissä. Viime kerrasta on niin huisisti aikaa etten edes muistanut kuinka ihanaa se onkaan. Varsinkin näin sunnuntaina saatiin ihan rauhassa tehdä töitä kaksin ja teki se kyllä hyvää.

Tässä kuvassa kaivetaan jäätelöitä rullakosta joka ei suostunut  aukeamaan :D

Muistin kuinka ihanan tärkeä ihminen mulla onkaan elämässä. Mira tänään muistelikin että siitä alkaa olla vuosi kun ollaan töissä ekaa kertaa tavattu ja ystävystytty. Se oli kyllä rakkautta ensi silmäyksellä :) Ei siihen vaadittu kuin yksi 15minuuttinen palvelutiskin takana, hieman mehuboolia illalla sekä aivan supermahtava räppikeikka Kivenlahden Seurahuoneella :D

16.9 onkin sitten vuorossa meidän ihananainen ensimmäinen eikä todellakaan viimeinen vuosipäivä. Pitää keksiä jotain kivaa tekemistä sille päivälle. Kaavailtiin jo että voitaisiin meidän perinteiden mukaan käydä salaateilla hesessä ja katsoa joku aivan järkyttävän huono tyttöjen elokuva yhdessä ja samalla napostella porkkanoita ja kurkkua dipin kanssa :) Myös muita herkkuja olisi luvassa, nimittäin mulle kindermunia sekä Miralle lakupatukoita. 

<3 Mun rakkaus <3
Mira lupasi myös tulla hakemaan mua ensi viikolla joku päivä koulusta kun oon varmaan niin orpona siellä :D On se ihanaa että joku huolehtii nuin <3 

I <3 you pupu

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi <3