tiistai 20. syyskuuta 2011

20/9/11

Tänään olisi ollut koulupäivä, kello oli soimassa 8:20 mutta heräsin jostain syystä varttia vailla 11. Ihan mukavaa, jäi taas enkunkielinen luento väliin, "harmi". Vaimolla oli kuulemma ollut ikävä mutta huomenna uusi yritys :) Kävin tänään jututtamassa myös pomoani joka ei kertonut työtehtävistäni mitään uutta vastuuhenkilöiden kanssa käytävässä palaverissa. Sen sijaan sain kiitokset työstäni ja kertoi minun jatkavan jatkossakin vastuutehtävissä tarpeen tullen.

Töissä käynnin jälkeen suuntasin kohti Olarin ghettoa ja Suvin faijan asuntoa jossa Suvi majaili sillä ei ollut krapulaltaan saanut aikaiseksi tyhjentää autoa tavaroistaan omaan asuntoonsa. Suvi oli jälleen vallan ihana nainen sillä hänen luotaan löysin päänsärkylääkkeitä joita olen jo useamman päivän kaipaillut mutta ei siinä vielä kaikki. Varsinainen syy käyntiini oli tämä:


Tälläistä minä olen aina halunnut ja nyt se on minun <3


Tätä kävin heti ulkoiluttamassa Espoon toisessa ghetossa, nimittäin Soukassa jossa kävin huoltamassa ripseni. Tällä kertaa silmät eivät onneksi melkein turvonneet kiinni ja kynnetkin sai jäädä huoltamatta :) En olisi jaksanut hengailla enää tänään yhtään enempää missään muualla kuin kotona. Onneksi bussi nro.3 kuljetti minut miltei suoraan kotiin että pääsin syömään pakastesutsini :)

Kohta sitten vielä nokka kohti Esport-Areenaa ja kattomaan Sampan säbämatsia JariTolsaFC-Sininen Hauki. Taaskaan en tiedä mitään vastustajan jengistä mutta pakko olla kova kun joukkueen nimessä esiintyy Hauki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3