maanantai 26. syyskuuta 2011

Uutuuksia ja koulunkäyntiä

Blogissa on pitänyt pientä hiljaiseloa, ei kiireen takia vaan ihan täysin omaa aikaansaamattomuutta tämä on. Tänään panostin kouluun ensimmäisen kerran ja luin jopa huikeat 50 sivua kirjaa josta minun pitää tehdä perjantaiksi referaatti. Tein valmiiksi muistiinpanot että voin vain kirjoittaa tiivistelmän sen pohjalta sitten kun olen kirjan päässyt loppuun asti. Täytyy tosin lukea vielä toinen kirja mutta se onkin sitten varmaan keskiviikon hommia.

Lauantaina olin töissä ja ihana pupuseni Mira toi minulle kauan odotetun hennesin paketin osat minulle. Paketista kuoriutui ihana rannekoru joka oli siis tämän näköinen :)

Lisäksi paketista tuli Miralta bongaamani baskeri jossa on tupsu sekä rannelämmittimet. Pupu oli myös tilannut mulle paksuja Hello Kitty-sukkia joita ilman en voi selviytyä syksystä ja talvesta!

Kävin tänään myös Sellossa siskojeni kanssa eli Erikan ja Laurin, käytiin eka hakemassa mun Gina Tricotin paketti josta olin tilannut tuubikaulaliinan sekä säärystimet, molemmat olivat aivan passelit :)

Hennesillä kans piipahdettiin ja sieltä mukaan tarttui vyö jota olen himoinnut jo liian pitkään kunnes nyt vihdoin sen löysin oikeassa koossa :) Kuvailen sitä sitten vaimon kanssa huomenissa koulussa. Nellyltä oli myös tullut paketti ja siellä olisi olleet maailman ihanimmat nudekorkkarit joita olen myös metsästänyt ikuisuuden mutta vasen kenkä ei vaan pysynyt jalassa :( Nellyn ohjeessa käskettiin tilata hieman isommat kuin normaalisti joten otin sitten rohkeasti koon 38 ja pieleen meni. Voipi olla että sitten se 37 olisi ollut oikeaan jalkaan liian pieni. Prkleen eripari jalat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3