keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Bruka Design

Tätä olen odottanut kauan, nimittäin ikiomaa Snacks-kippoani saapuvaksi. En edes muistanut kuinka kauan sitten olin sen tilannut Sellon Olivasta, mutta ihme ja kumma, varaukseni syyskuulta asti (!!!) oli tallella. Sieltä sitten toissapäivänä lähettivät tekstiviestin että vieläkö olen kiinnostunut ja vastausta ei kauaa tarvinut miettiä. Ihanaa kun jostain saa noin hyvää palvelua, teki kyllä niin iloiseksi :) Viime viikolla Ruotsissa ollessamme minun oli tarkoitus käydä Bruka Desingnin myymälässä, mutta koska eräällä S-kirjaimella alkavalla henkilöllä oli hieman dagen efteriä havaittavissa niin reissu jäi tekemättä.


Tässä se nyt! Kulholla ei ole kovin paljoa kokoa eli esimerkiksi aamurahkaani en siitä voi syödä kun ei tuohon taida kaikkine mehukeittoineen niin paljoa mahtua. Olivassa nämä maksavat 14€/kpl mikäli jotakuta muuta kiinnostaa hankkia samanlainen. Näitähän on isompiakin ja erivärisiä, mutta kyllä tämä harmaa/beige on minun valintani. Keskikokoisessa kulhossa lukee "Sweets" ja kaikista isoimmassa "Popcorn/Chips". Sellaisenkin haluaisin vielä jonain päivänä omistaa!

Olivaan oli myös tullut myyntiin vihdoin lisää Lexingtonin kahvikuppeja ja tarkoitus olisi käydä hakemassa sarjaa täydentämään sininen. Yhden omistankin jo yllättäen myös beigenä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3